• وبلاگ : حرف هايي از زبان منطق و احساس
  • يادداشت : سرزمين کهن , آغاز بد حجابي در صدا و سيما !
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • پارسي يار : 10 علاقه ، 5 نظر
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بنده هم موافق اين هستم که توهين شد اما اولا فيلم قبل از پخش بايد باز بيني ميشد. ثانيا شايد بعد از چند قسمت کامل اون حرف زده شده پس گرفته ميشد و از زاويه ديد يک نفر خاص بوده.

    اما هنر آينه ي اجتماع هست. اگر ديدي فيلمي نسبت به 10 سال پيش مقداري حجاب کمتر رعايت ميشه دقيقا جو کل جامعه به اين صورت هست. سعي شده محيط جامعه مثلا 60 سال پيش نزديک به واقعيت به تصوير کشيده شود و من با اين نقد شما کاملا مخالفم.
    پاسخ

    با موافقت شما که کار نداريم ميريم سراغ مخالفتتان ! ما بايد بفهميم و اينو درک کنيم که در جامعه اسلامي داريم زندگي ميکنيم و بايد درک کنيم که درسته فيلم مربوط به 60 سال پيشه ! اما زمان فيلم برداري هم اکنونه و در شرايط فعلي و در کشوري که سردر صدا و سيمايش نوشته شده صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران , لذا ما بايد برخي از حد و حدود ها را رعايت کنيم ! در ضمن فيلم يوسف پيامبر را به ياد بياوريد ! مال N سال پيش بود ! برايتان باور پذير نبود ! زليخا آيا با همان حجاب بوده آن زمان ! برايتان باور پذير نبود ! همه اين ها هم ديگر هنر است ! در ضمن اگر قرار باشه آينه ي اجتماع باشه که خيلي خطرناک ميشه ! ميدونيد ايران در زمان شاه رتبه سه فساد در کل جهان بوده ؟! چه کنيم ! هنر آينه ي اجتماعه ؟! ان اجتماع را ميتوانيم همانطور به تصوير بکشيم ! به نظرم منطقي نيست ! ... مممنون از درج نظر