سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف هایی از زبان منطق و احساس

دست نوشته های سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی و داستانی من

اینم یه جور تعمیر کردنه

خوبه دیگه لباسامون خاکی هم نمیشه ….

 تعمیر اتومبیل



[ جمعه 91/2/22 ] [ 5:29 عصر ] [ پوریا ]

نظر

 

تست باحال

 

یک جراح استخوان می گوید: به نظر من یک سری اعمال و حرکات وجود دارد که مغز انسان قادر به انجام نیست و یا اینکه برای آنها برنامه ریزی نشده است. تست زیر این نکته را ثابت‌می‌کند.

تست زیر نمونه‌ی از حرکاتی است که با انجام آن مغز درگیر و گیج می‌شود. حتی اگر بارها و بارها این عمل را انجام دهید، مغز با سردر گمی زیاد همان نتیجه را نشان خواهد داد و‌ هیچ تغییری بوجود نخواهد آمد.

یعنی شما نمی‌توانید، با سعی و تمرین مداوم پای تان را با هوش کنید. چرا که مغز شما از قبل برنامه ریزی شده است.

این تست بسیار هیجان انگیز تنها چند ثانیه طول می‌کشد. باور کردنی نیست، ولی کاملا صحت دارد. همین حالا آن را امتحان کنید.

در حالیکه مقابل مانیتورتان نشستید (هر جای دیگر مانند؛ صندلی، مبل…) پای راستتان را کمی بالا آورید و در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید.

در همین حال با دست راست شماره 6 را در هوا بنویسید. مسیر چرخش پای شما تغییر کرد نه؟!! یعنی پای شما خلاف عقربه‌های ساعت شروع به چرخیدن کرد. درسته؟

هنوز دانشمندان علتی برای این عکس العمل مغزپیدا نکرده‌اند. در نتیجه هیچ‌کاری برای تغییر آن نمی‌توان انجام داد. جالب بود نه؟!!…. شما می‌توانید بارها و بارها این آزمایش را انجام دهید و بارها و بارها همان نتیجه را مشاهده کنید.



[ جمعه 91/2/22 ] [ 5:26 عصر ] [ پوریا ]

نظر

خودروی قانونی به هر وسیله نقلیه ای گفته می شود که مطابق قوانین گواهینامه تردد در خیابان های شهری را داشته باشد. برخی از شرکت های جهان خودروهای بسیار گران قیمتی برای تردد در شهر تولید می کنند. این خودروها به علت طراحی خاص بدنه، وزن، قدرت موتور و سرعت نسبت به مدل های متوسط شهری بسیار متفاوت هستند، قیمت آنها هم نسبت به نمونه های مشابه با تفاوت بسیار زیادی بالاتر است. اما گران ترین خودروهای جهان، کدام خودروها هستند؟

سال 1931 کارخانه بوگاتی خودرویی با مدل رویال کلنر کوپه تولید کرد که 8 میلیون و 700 هزار دلار قیمت داشت؛ چیزی نزدیک به 15 میلیارد تومان، خیلی سخت است فکر کنیم کسی حاضر باشد برای خرید یک اتومبیل 15 میلیارد تومان خرج کند. با این حال آدم هایی هستند که آنقدر هزینه می کنند تا برای مجموعه شخصی شان چنین خودروهایی بخرند. مطمئن باشید تمام رویال کلنرهای تولیدشده توسط بوگاتی هم به فروش رفته به گونه ای که سال 2011 هیچ نمونه ای از آن برای فروش در بازار باقی نمانده است. در ادامه این ایمیل فهرستی از گران ترین خودروهای جهان در سال 2012 که حداقل دو نمونه از آنها در بازار برای فروش وجود داشته باشد را حضور شما دوستان معرفی می کنیم.

1. بوگاتی ویرون سوپر اسپرت (Bugatti Veyron Super Sport)

این خودرو با حداکثر سرعتی معادل 430 کیلومتر در ساعت صفر تا صدی معادل 4/2 در ثانیه دارد. این خودرو با موتور 8000 سی سی و 1200 اسب بخار قدرت 2 میلیون و 400 هزار دلار (4 میلیارد و 500 میلیون تومان) قیمت دارد. پنج سال پیش بوگاتی ویرون مسابقه پرسرعت ترین خودروی شهری را به خودروی اس اس سی آلتیمیت آئرو SSC Ultimate Aero باخت، اما سال 2010 بوگاتی با تولید مدل سوپر اسپورت این خودرو مجددا موفق شد عنوان سریع ترین خودروی شهری را از آن خود کند. مدل اصلی این خودرو 407 کیلومتر در ساعت سرعت داشت و با توان 1001 اسب بخار 1 میلیون و 700 هزار دلار قیمت داشت.

اتومبیلاتومبیلاتومبیل

2. استون مارتین یک 77 (Aston Martin One 77)

اسم این خودرو با عنوان یک 77 گویای همه چیز است. زیبایی و قدرت در یک خودرو که تنها 77 نمونه از آن تولید شده. قیمت این خودرو 1 میلیون و 850 هزار دلار (3 میلیارد و 500 میلیون تومان) است، توان آن 750 اسب بخار است. این خودرو صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 4/3 ثانیه طی می کند و می تواند حداکثر با سرعت 354 کیلومتر در ساعت حرکت کند. تولید این خودرو از سال 2009 آغاز شده و قرار است به محض ساخته شدن هفتاد و هفتمین نمونه آن، تولیدش متوقف شود.

اتومبیل

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/2/22 ] [ 5:20 عصر ] [ پوریا ]

نظر

مهدی عاشوری، جوان 27 ساله اهل شهسوار مازندران، چندین سال فعالیت ورزشی داشته؛ دو سال تکواندو، 8 سال کشتی محلی و پانزده سال دو و میدانی؛ در مسابقات دو و میدانی استان تهران در سال 1382 مقام اول را کسب نموده و در سال 1385 در مسابقات المپیک دو چهارصد متر شرکت نموده و در سال 2001 در مسابقات بین المللی ادمانتون مقام دوم رشته سرعت را کسب نموده است.

در گذشته در تیم ملی کم بینایان بوده و امروز به مدد عمل جراحی چشم می‌تواند همه چیز را واضح ببیند.

به گزارش آتی نیوز به نقل از برنا، عاشوری برای ثبت رکورد گینس چهار سال تمرین کرده و توانسته است سی و یک دقیقه در غار یخی در وسط یخ‌ها بماند و درباره تیم ملی نابینایان توضیح می‌دهد: یکی از چشم هایم با شماره 29 و دیگری با شماره 8 آسیب دیده بود و پس از یک عمل جراحی سنگین همه چیز را واضح می‌بینم و به همین دلیل تا زمانی که چشم هایم ضعیف بود در تیم نابینایان بودم و زندگی در آن زمان بسیار سخت بود.

قهرمان دو و میدانی درباره نظرات دیگران درباره کارهایش می‌گوید: خیلی‌ها با دیدن کارهایم روحیه گرفته‌اند و بسیاری را سراغ دارم که با دیدن فیلمم، سیگار را کنار گذاشته‌اند.

او درباره خطرهای کارهایش گفت:انجام این کارها بسیار خطرناک است. اگر فردی در این شرایط وارد شود، پس از گذشت دو دقیقه قلب او از کار می‌افتد و انجام این اقدامات حتما باید با تمرینات مداوم و با نظارت تیم پزشکی انجام گیرد و من هم چهار سال است که برای انجام این کارها تمرین می‌کنم.

مهدی عاشوری درباره تمایلش برای ثبت اسمش در رکوردهای گینس گفت: برای این کار با نمایندگان گینس مذاکره کردم و آنها گفته‌اند اگر بخواهیم برای ثبت رکورد به ایران بیاییم 25 میلیون تومان هزینه دارد. من توانستم در اسفند ماه 89 در مدت زمان 2ساعت و 15 دقیقه در غار یخی، رکورد مرد چینی در این زمینه را بشکنم.



[ جمعه 91/2/22 ] [ 2:31 عصر ] [ پوریا ]

نظر

مدل مو



[ جمعه 91/2/22 ] [ 2:20 عصر ] [ پوریا ]

نظر

<< مطالب جدیدتر :: مطالب قدیمی‌تر >>

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه