سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف هایی از زبان منطق و احساس

دست نوشته های سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی و داستانی من

هیجان، رقابت، هواداری و درگیری. اینها همه آن چیزی است که امروز در فوتبال جهان می گذرد؛ فوتبالی که این روزها در اروپا خلاصه شده و قاره سبز بار آن را به دوش می کشد

مردم از کشورهای مختلف اروپایی از یونان بحران زده گرفته تا روسیه و بریتانیا به لهستان و اوکراین رفته اند تا عشق واقعی خود به فوتبال کشورشان را به جهانیان نشان دهند.


ادامه عکس ها در پست بعدی



[ سه شنبه 91/3/30 ] [ 5:16 عصر ] [ پوریا ]

نظر

مردی قصد ازدواج داشت. پس به یک بنگاهی مراجعه کرد که روی آن نوشته بود «بنگاه همسریابی». مرددر را باز کرد و وارد اتاقی شد که دو در داشت.
روی یکی نوشته شده بود«زیبا» و روی دیگری «زشت». در زیبا را فشار داد و وارد اتاق شد. دودر دیگر دید، روی یکی نوشته شده بود «کدبانو» و روی دیگری «شلخته».
او از در کدبانوی خوب وارد شد. در آن جا دو در دیگر بود که روی یکی «جوان» و روی دیگری «پا به سن گذاشته» نوشته شده بود. از در جوان وارد شد. ته اتاق آینه ی دیواری بزرگی دیده می شد که روی آن این جمله نوشته شده بود:

«با چنین ادعا و توقعاتی، بهتر است اول خودتان را در این آینه نگاه کنید!!»



[ سه شنبه 91/3/30 ] [ 1:14 عصر ] [ پوریا ]

نظر

ین مادر دختر 3 ساله اش را برای برنزه شدن هرماه به سالنهای سولاریوم میبرد.
همه دخترهای کوچک در سن و سال " ساوانا جکسون" عاشق لباسهای صورتی رنگ کودکانه و عروسکهای رنگارنگ و اسباب بازیها هستند. اما این دختر خردسال مجبور است همانند زنهای بزرگسال آرایش کند و اگر به اتاق وی سری بزنید در کنار اینها عکسهایی مشاهده خواهید کرد که او را در لباس شب در حالی که آرایش کرده و موهایش مثل زنان شینیون شده است و جواهرات به سر و گردن دارد و یا با بکینی و کفش پاشنه دار است و این چیزی است که باعث تفاوت میان این دختر بچه دیگر هم سن و سالهایش است.
او جز کودکانی است که به عروسکهای کوچک معروفند و در رقابتهای زیباترین دختران خردسال شرکت میکنند و برای این کار صورت زیبای معصوم کودکانه شان را پشت رنگ و لعاب آرایش مخصوص بزرگسالان پنهان میکنند و لباسهای مبتذل به تن میکنند و در مقابل دوربینهای عکاسی ژست میگیرند. مادر او برای شرکت این دختر بچه سه ساله هرماه او را به سالنهای سولاریوم میبرد تا پوست بدن او را برای شروع این رقابتها برنزه کند. به گفته مادرش او از سن دو سالگی مرتبا در حال برنزه کردن پوست خود است.
انتخاب دختران کوچک زیبا و آرایش کردن آنها برای حضور در این مسابقات پدیده ای جدید در غرب است که علاوه بر انتقادهای فراوان همچنان در حال اجراست.
پدر و مادر او 6 سال است ازدواج کرده اند و ساوانا از ده ماهگی در این رقابتها شرکت کرده است و او تا کنون برنده جایزه " زیباترین چشم و " چهره فوتوژنیک برتر" شده است.
وی اذعان میکند آنها سعی میکنند زندگی طبیعی ساوانا را حفظ کنند و اجازه دهند او مثل همه دختر بچه های هم سن و سالش به تفریح بپردازد.



[ سه شنبه 91/3/30 ] [ 1:12 عصر ] [ پوریا ]

نظر

دیوید بکهام به شوخی گفت ، نمی تواند به این زودیها بازنشسته شود زیرا باید برای دخترش لباسهای مارک دار و گرانقیمت بخرد.
این ستاره 37 ساله که حدود 160 میلیون دلار می ارزد گفت ، خیلی دوست دارد کمتر کار کند اما دختر 11 ماهه او ، هارپر مانند مادرش ویکتوریا دوست دارد لباسهای گرانقیمت و مارکدار بپوشد!

او به برنامه "تودی شو " گفت:" فکر می کنم لحظه ای که او متولد شد ، کار من و پسرهایم تمام شد ، کمد لباس او باورنکردنی است ، واقعا" جالب است . فکر می کنم به همین دلیل است که من هنوز هم باید فوتبال بازی کنم."
این بازیکن مشهور فوتبال جهان اخیرا" قرارداد خود با تیم گلکسی لس آنجلس را برای مدت 2 سال تمدید کرد. او و همسرش ساکن کالیفرنیا هستند و به جز هارپر سه فرزند پسر با نامهای بروکلین ، رومئو و کروز دارند



[ سه شنبه 91/3/30 ] [ 1:7 عصر ] [ پوریا ]

نظر



[ سه شنبه 91/3/30 ] [ 1:5 عصر ] [ پوریا ]

نظر

<< مطالب جدیدتر :: مطالب قدیمی‌تر >>

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه