سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف هایی از زبان منطق و احساس

دست نوشته های سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی و داستانی من

از اولین مسابقه خندوانه شروع شد ، که رای گیری مسابقه بهترین کمدین را به مردم واگذار کردن ، تا مردم کمدین محبوب خودشان را به وسیله سامانه 780 انتخاب کنند .

بعد از هر انتخاب ،طرفدار های دو کمدین در محیط مجازی یقه همدیگر را می گرفتن که شما ها استند آپ نمیفهمید !

استند آپ این نیست که دیالوگ حفظ کنی و تئاتر بازی کنی ،  این نیست که نقش قبلیت را بازی کنی ،دیگری میگفت خاطره اصلا ً استند آپ به حساب نمی آید .

این یقه گیری ها شروع شد و تمام نشد و در مسابقه لباهنگ خندوانه نیز ادامه داشت . و درست همین یقه گیری ها به خاطر اجرای ارشا اقدسی  پیش آمد ، جایی که طرفداران مقابل معتقد بودند که ارشا  اقدسی اجرایش لب زدن آهنگ نیست ، و لیپسینگ بتل این نیست . و اما رامبد جوان در برنامه بار ها اعلام کرد که هر دو مسابقه  ، کپی  و ایرانیزه کردن یک مسابقه جهانی است و در خارج کشور هم اجرا می شود لذا بنده هم رفتم به دنبال ورژن خارجی این مسابقات .جالب است بدانید تمامی اجرا های لیپسینگ بتل به شدت نزدیک به اجزای ارشا اقدسی است ، و سینک بودن با اهنگ اصلا به چشم  نمی آید ! بلکه میتوان گفت خارج از آتش گرفتن ارشا ، اما بقیه اجرا های لیپسینگ بتل ورژنی بسیار قوی تر از ورژن اجرا شده توسط ارشا هست .

        نکته بعدی این که در لیپسینگ  بتل این که همانجا با با توجه به تشویق حضار برنده را اعلام میکنند ! هیچ کس یقه کسی را  نمیگیرد ، هیچ کس به کسی فحش نمی دهد ! هیچ کس با طرفدار آن یکی دعوا نمی کند و ...

همه ی دنیا غیر از ایرانی ها  فهمیدن که وقتی یک شو تلوزیونی  نظر سنجی خود را به مردم واگذار میکند ، به دنبال داوری تخصصی نیست ، چراکه مردم ما نه داور لیپسینگ بتل هستن نه استد آپ کمدی ! بهتر نیست کمی از این دسته از  مسابقه ها  که صرفاً  به علت سرگرمی است ، در جهت لذت بردن خود استفاده کنیم و دنبال نظر دادن تخصصی نباشیم !

 

پانوشت 1 :  این متن  دیر نوشته شد .

پانوشت 2 : عکس  از اجرای بازیگر سریال معروف ومپایر نینا دوبرو در مسابقه لیپسینگ بتل  .

 

 



[ شنبه 95/2/11 ] [ 2:54 صبح ] [ پوریا ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه