سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف هایی از زبان منطق و احساس

دست نوشته های سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی و داستانی من

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از مسائلی که همواره در امر انتخابات برایم جالب اما دردناک بوده است اینجور توصیف هاست :

- اصلاح طلبا که بی دینن !

- اصول گرا ها امل هستن !

- پایداری یه عده افراطی بی عقل !

و از این جور جملات که مردم هر گروه با توجه به تعصب و احساسات و همچنین منطق و استدلال هایی که به آن رسیدند در نقد گروه مقابل خود ،بر آن گروه ها وارد میکنند !

خب قربانی کیست ؟!

بهتر است بگویم قربانی چیست ؟!

 قربانی واژه های  بزرگی  است که بین حزب ها و آدم هایش دستمالی میشوند ! مگر میشود انسانی بی دین باشد و اسمش اصلاح طلب ؟! مگر میشود کسی بر اصول انقلاب و قانون مداری پایبند باشد و امل او را بنامند یا پایداری بر انقلاب بشود افراطی گری و بی عقلی ؟! من معتقد هستم ، افرادی در این گروه ها و در این حزب ها ، اعمالی داشته اند که این صفات یا صفاتی با این مضمون بر آن ها رانده میشود.

حال این که صفاتی از افراد معدود را بر کل حزب  تعمیم می دهند  اگر چه اشتباه است اما ناگزیر است و همیشه و همه جا اتفاق میفتد .

بی شک برای این موضوع باید تدبیری اندیشه شود ، در کشور ما خیلی از این اتفاقات به وقوع می پیوندد  نظیر :  خیانت آدم ها بر واژه ها  ، بر رنگ های مقدس و بر لباس های با ارزش .

کاش میشد عین بچگی هایمان تیم هایمان را با نام های پلنگ های قوی و شیر های درنده نام گذاری  می کردیم و اینقدر با ناموس این واژه های دوست داشتنیِ بشری هم چون اصلاح طلبی و اصول گرایی و پایداری و ... بازی نمی کردیم .

بدتر از آن این است که در دوران ما این واژه ها با هم دعوا هم دارند !

 

 



[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 5:32 عصر ] [ پوریا ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه